• Το κατάλυμα
  • Διαμονή
  • Εξερεύνηση
    • Αξιοθέατα
    • Δραστηριότητες
    • Πολιτιστικές εκδηλώσεις
  • Φωτογραφίες
  • Επικοινωνία
  • COVID-19
  • ΚΡΑΤΗΣΗ
  • English
  • Το κατάλυμα
  • Διαμονή
  • Εξερεύνηση
    • Αξιοθέατα
    • Δραστηριότητες
    • Πολιτιστικές εκδηλώσεις
  • Φωτογραφίες
  • Επικοινωνία
  • COVID-19
  • ΚΡΑΤΗΣΗ
  • English

Συχνές ερωτήσεις

Δείτε απαντήσεις σε κάποιες από τις πιο συχνές ερωτήσεις. Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Πολιτική κρατήσεων

Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω την κράτησή μου;

Αν έχετε πραγματοποιήσει κάποια κράτηση στο Yades Pozar τηλεφωνικά ή από το Internet, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για την επιβεβαίωση. Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει μη επιβεβαιωμένες κρατήσεις, εάν δεν υπάρχουν έγκυρα στοιχεία πιστωτικής κάρτας ή προκαταβολή.

Υπάρχει κάποια σταθερή τιμολογιακή πολιτική;

Δεν υπάρχει κάποια σταθερή τιμολογιακή πολιτική. Οι τιμές κυμαίνονται συνεχώς, διαμορφώνονται ανάλογα την εποχή και εξαρτώνται από τη ζήτηση και τον ανταγωνισμό. Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τις τιμές που αναφέρονται στην ιστοσελίδα του και σε οποιοδήποτε κανάλι προβολής του (π.χ. booking.com) οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς προειδοποίηση.

Πότε ολοκληρώνεται μια παραγγελία κράτησης;

Η παραγγελία κράτησης θεωρείται ότι ολοκληρώνεται με την λήψη της προκαταβολής.

Πρέπει να προσκομίσω κάποιο έγγραφο κατά την άφιξή μου;

Παρακαλούμε διατηρήστε ένα αντίγραφο της κράτησης καθώς και το αποδεικτικό τραπεζικής κατάθεσης της προκαταβολής σας προς επίδειξη κατά την άφιξή σας στο κατάλυμα. Πραγματοποιώντας μια κράτηση, δηλώνετε πλήρη γνώση των πολιτικών κρατήσεων, πληρωμής και ακύρωσης του καταλύματος.

Μπορούν να μείνουν παιδιά στο κατάλυμα;

Φυσικά! Όλα τα παιδιά είναι ευπρόσδεκτα, αρκεί να συνοδεύονται και να βρίσκονται υπό την συνεχή επίβλεψη ενηλίκου.

Υπάρχει χρεώση για τα παιδιά;

Όλα τα παιδιά κάτω των 6 ετών διαμένουν χωρίς χρέωση για επιπλέον κρεβάτια*, ενώ όλα τα επιπλέον μεγαλύτερα παιδιά ή ενήλικες χρεώνονται 15 ευρώ ανά νύχτα για επιπλέον κρεβάτια*.
*Η μέγιστη χωρητικότητα επιπλέον κρεβατιών σε μια σουίτα είναι 1.

Πληρωμή και Προκαταβολή

Χρειάζεται προκαταβολή για την πραγματοποίηση μιας κράτησης;

Για οριστικοποίηση της κράτησής σας, θα χρειαστεί μια προκαταβολή ύψους ίσης ή περισσότερης του 50% του συνολικού κόστους της διαμονής. Η χρέωση θα γίνει τη στιγμή της κράτησης από τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας ή από κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του καταλύματος κατόπιν συνεννόησης.

Αν πραγματοποιήσω κάποια κράτηση τηλεφωνικά, μέχρι πότε πρέπει να καταβάλω την προκαταβολή;

Η προκαταβολή πραγματοποιείται εντός χρονικού διαστήματος 3 εργάσιμων ημερών μετά την επικοινωνία του καταλύματος με τον ενδιαφερόμενο πελάτη και με αποστολή σχετικού μηνύματος μέσω e-mail. Διαφορετικά η προ-κράτηση ακυρώνεται χωρίς περαιτέρω ενημέρωση και η σουίτα απελευθερώνεται.

Αν πραγματοποιήσω κάποια κράτηση μέσω Internet, θα πρέπει να δώσω προκαταβολή;

Ναι, το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να λάβει προέγκριση για το συνολικό κόστος της διαμονής, πριν την άφιξή σας.

Πώς γίνεται η εξόφληση;

Πλήρης εξόφληση του λογαριασμού σας θα γίνεται κατά την αποχώρηση στο ταμείο του καταλύματος.

Τί κάρτες δέχεται το κατάλυμα;

Visa, Euro/Mastercard, Maestro. Το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να προ-εγκρίνει πιστωτικές κάρτες πριν από την άφιξη. Ο πελάτης επιβαρύνεται με την ανάλογη προμήθεια που χρεώνει η κάθε Τράπεζα.

Συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ στις τιμές που αναγράφονται στο site; Υπάρχουν κρυφές χρεώσεις;

Οι τιμές διαμονής συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 13% ενώ ο φόρος διαμονής 0,50ευρώ/διανυκτέρευση δεν συμπεριλαμβάνεται στις τιμές και πρέπει να εξοφληθεί κατά το check-out.

Πολιτική ακυρώσεων

Πότε μπορώ να ακυρώσω μια κράτηση;

Η διεύθυνση του καταλύματος παρακαλεί τους πελάτες να ενημερώνουν το συντομότερο δυνατό είτε τηλεφωνικώς είτε με e-mail για τυχόν αλλαγές ή ακυρώσεις που αφορούν την κράτησή τους.

Τί περιθώριο έxω για να ακυρώσω μια κράτηση;

– Για κρατήσεις που ακυρώνονται ή μεταβάλλονται 7 ημέρες πριν από την άφιξη, δεν υπάρχει χρέωση ακυρωτικών.
– Για κρατήσεις που ακυρώνονται ή μεταβάλλονται λιγότερο από 7 ημέρες πριν από την άφιξη, υπάρχει χρέωση ακυρωτικών ίση με το 50% του συνολικού κόστους κράτησης.
– Σε περίπτωση Μη Εμφάνισης, υπάρχει χρέωση ακυρωτικών ίση με το 100% του συνολικού κόστους κράτησης.

Αν δεν εμφανιστώ για check-in ή αν χρειαστεί να φύγω νωρίτερα από το check-out;

Σε περίπτωση «μη εμφάνισης» ή πρόωρης αναχώρησης θα χρεωθείτε το συνολικό ποσό της κράτησης.(Ν1652/86ΦΕΚ167Α)

Τί συμβαίνει σε περίπτωση ακύρωσης μιας "μη επιστρέψιμης" κράτησης;

Για μη επιστρέψιμες κρατήσεις (non-refundable), ολόκληρο το ποσό της κράτησης χρεώνεται ταυτόχρονα με την επιβεβαίωση της κράτησης, ενώ τροποποιήσεις και ακυρώσεις δεν επιτρέπονται. Σε περίπτωση ακύρωσης ή “μη εμφάνισης”, θα χρεωθείτε ολόκληρο το ποσό για το διάστημα που αφορά την κράτησή σας.

Το κατάλυμα μπορεί να ακυρώσει ή να αλλάξει μια κράτηση;

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση ή μεταβολή κράτησης, εάν αυτό είναι απαραίτητο. Στην περίπτωση αυτή, θα σας επιστραφεί το συνολικό ποσό που έχετε καταβάλει για την κράτησή σας, ενώ το κατάλυμα θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας εξασφαλίσει διαμονή σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια πόλη που να προσφέρει παρεμφερείς ανέσεις και παροχές (Ν1652/86ΦΕΚ167Α).

Διαμονή και λειτουργία καταλύματος

Διαθέτει parking το κατάλυμα;

Το Parking του καταλύματος είναι μεγάλο, άνετο και προσφέρεται ΔΩΡΕΑΝ στους επισκέπτες.

Διαθέτει Wi-Fi το κατάλυμα;

Δωρεάν, σύγχρονο και γρήγορο Wi-Fi διατίθεται στις σουίτες και στους χώρους του καταλύματος.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το τζάκι;

Φυσικά! Τα ξύλα παρέχονται από το κατάλυμα δωρεάν. Θα ενημερωθείτε από τη reception κατά την άφιξή σας.

Μπορώ να ψήσω στο τζάκι;

Δυστυχώς, τα τζάκια δεν διατίθενται για ψήσιμο για λόγους ασφαλείας. Για ψήσιμο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις μεγάλες κοινόχρηστες ψησταριές ή τον ξυλόφουρνο που βρίσκονται στο κιόσκι του κήπου.

Υπάρχει κάποιο χρονικό περιθώριο μέσα στο οποίο πρέπει να πραγματοποιηθεί το check-in και το check-out;

Ναι, καθώς ο καθαρισμός και ο προετοιμασία της σουίτας πριν την άφιξη των επισκεπτών έχει ιδιαίτερη σημασία για εμάς. Το check-in είναι από 15:00 έως 17:00 και το check out από 09:00 έως 11:00.

Αν η άφιξή μου δεν μπορεί να γίνει μεταξύ 15:00 - 17:00;

Για check-in πιο αργά από τις 17:00 θα πρέπει να υπάρξει συνεννόηση με το κατάλυμα, ώστε να μπορέσουμε με κάποιο τρόπο να σας παρέχουμε πρόσβαση στη σουίτα σας κατά την άφιξή σας.

Αν φτάσω πριν τις 15:00;

Εάν φτάσετε νωρίτερα και η σουίτα σας είναι έτοιμη μπορείτε να κάνετε check in (μετά από σχετική συνεννόηση με το κατάλυμα).
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η ημέρα της άφιξης υπολογίζεται ολόκληρη ως προς το ενοίκιο, ανεξάρτητα από την ώρα άφιξης.

Αν θέλω να κάνω check-out μετά τις 11:00;

Σε περίπτωση παραμονής πέρα τις 11:00 και μέχρι τις 18:00 θα υπάρξει επιπλέον χρέωση 50% του ενοικίου της διανυκτέρευσης, ενώ για την παραμονή πέρα από τις 18:00, θα χρεωθείτε ολόκληρο το ενοίκιο της διανυκτέρευσης αυτής.

Υπάρχουν ώρες κοινης ησυχίας;

Ναι, οι ώρες κοινής ησυχίας ισχύουν όπως θεσπίζονται από τη νομοθεσία του κράτους:
– Κατά τη θερινή περίοδο από 15:00 έως 17:30 και από 23:00 έως 07:00.
– Κατά τη χειμερινή περίοδο από 15:30 έως 17:30 και από 22:00 έως 07:30.
Θερινή περίοδος, λογίζεται το χρονικό διάστημα από την 1 Απριλίου έως την 30 Σεπτεμβρίου, ενώ χειμερινή περίοδος, λογίζεται το χρονικό διάστημα, από την 1 Οκτωβρίου έως την 31 Μαρτίου.

Παρακαλούμε τους επισκέπτες μας να σέβονται το ωράριο κοινής ησυχίας και τους άλλους επισκέπτες του καταλύματος.

Επιτρέπονται τα κατοικίδια;

Δυστυχώς τα κατοικίδια ΔΕΝ επιτρέπονται σε κανέναν χώρο του καταλύματος. Σε περίπτωση που προσέλθετε στο κατάλυμα με το κατοικίδιο σας χωρίς καμία ενημέρωση, το κατάλυμα έχει το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση της κράτησης σας καθώς και να χρεώσει την συνολική αξία της διαμονής σας, όπως αυτή είχε συμφωνηθεί εξαρχής.

Τι συμβαίνει αν κάνω κάποια ζημιά εντός της σουίτας ή στον εξωτερικό χώρο του καταλύματος;

Ο επισκέπτης του καταλύματος είναι υπεύθυνος για κάθε βλάβη ή ζημία που προκλήθηκε στο κατάλυμα και οφείλεται σ’ αυτόν ή τους επισκέπτες του ή σε κάθε άλλο πρόσωπο, για το οποίο ευθύνεται ο επισκέπτης (θραύση γυαλικών, πιατικών, νιπτήρων, βλάβες επίπλων, ταπήτων, ρουχισμού κλπ.) (Ν1652/86ΦΕΚ167Α).
– Για τις παραπάνω περιπτώσεις το κατάλυμα διατηρεί το δικαίωμα χρέωσης του ποσού της ζημιάς που υπέστη, στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα του εγγεγραμμένου πελάτη.
– Στις περιπτώσεις που ο πελάτης έχει πληρώσει με μετρητά ή άλλο τρόπο και όχι με πιστωτική κάρτα, το κατάλυμα θα απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημίας που υπέστη από τον πελάτη άλλως επιφυλάσσεται παντός νόμιμου δικαιώματος του.

  • ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ; ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ

     

    Αποδέχομαι ότι το Yades Pozar θα προσπελάσει τα στοιχεία μου μέσα από αυτή τη φόρμα.



  • Η Διευθυνση μας

    Yades Pozar
    Λουτράκι, 584 00
    Αριδαία
    Νομός Πέλλας
    ΕΛΛΑΔΑ

  • Κρατησεις

    Τηλ.: 23840 91630
    info@yadespozar.gr

  • Newsletter

  • Βραβεια

        

  • Ακολουθειστε μας

  • Διαμονή
  • Το Kατάλυμα
  • Επικοινωνία
  • COVID-19
  • Συχνές ερωτήσεις
  • Πολιτική απορρήτου
© Copyright 2023 Yades Pozar | All rights reserved

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στην ιστοσελίδα μας.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

Επισκόπηση Απορρήτου
Yades Pozar

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης. Η πληροφορία των cookies αποθηκεύεται στον φυλλομετρητή σας και εκτελεί λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στην ιστοσελίδα μας και βοηθάει την ομάδα μας να κατανοήσει ποιες ενότητες της ιστοσελίδας βρίσκετε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.

Αυστηρώς Aπαραίτητα Cookies

Τα Αυστηρώς Aπαραίτητα Cookies θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένα πάντα έτσι ώστε να μπορούμε να αποθηκεύουμε τις προτιμήσεις σας σχετικά με τις ρυθμίσεις των cookies.

Αν απενεργοποιήσετε αυτό το cookie, δεν θα μπορούμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας. Αυτό σημαίνει ότι κάθε φορά που επισκέπτεστε την ιστοσελίδα μας, θα χρειάζεται να ενεργοποιείτε ή απενεργοποιείτε εκ νέου τα cookies.

Πολιτική Cookies

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Cookies

Powered by  GDPR Cookie Compliance